Dzień dobry :)

Monica 10 Comments

Witam Serdecznie wszystkich nowo przybyłych jak i starych bywalców mojej strony na onecie Wino i Oliwki :)

Zdecydowałam się na przeniesienie bloga z powodów czysto funkcjonalnych i estetycznych.
Obecna strona jeszcze wymaga dużej dozy dopieszczenia, lecz dopiero się uczę. Proszę więc o cierpliwość :)

Mam nadzieję, że będzie Wam miło gościć u mnie i zatrzymacie się tutaj na dłużej :)

Wszelkie uwagi odnośnie szaty graficznej i innych spraw mile widziane :)

Pozdrawiam
Monika

10 komentarzy:

  1. No to ja juz tu jestem :))
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę Majanko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jakiś czas temu sie przeniosłam na blogspot :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Cię zobaczyć, choć kawałeczek ;) No i widzę,ze też jesteś Wagą jak ja :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. I ty też zawsze taka niezdecydowana ? Jak przysłowiowa Waga ? ;)
    Bo ja mam od zawsze z tym problem. Choć mąż już przywykł, po siedmiu latach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam do grona bywalców :)
    I przy okazji składam serdeczne życzenia zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt, przepełnionych cudowną atmosferą miłości i zapachem Twoich ciast, tudzież innych pyszności ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Russkaya - bardzo mi miło :) Serdecznie dziękuję za życzenia, wzajemnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powody funkcjonalne, znam to świetnie, do bólu, też planuję nawiać, pozdrawiam :) Ce

    OdpowiedzUsuń
  9. Cecylio już teraz mogę Ci napisać, że polecam gorąco blogger'a. Także zdecydowanie wiej ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń