Zupa-krem ze szczypiorku

Monica 13 Comments


Zupa dla fanów szczypiorku :) Świeża, pachnąca, apetyczna ... do przygotowania w kilka chwil. Choć zupy jadam rzadko, to gdy już je gotuję zawsze staram się aby wszystkim smakowały :)


PS. Trwa ratowanie Durszlaka! Więcej tutaj: http://durszlak.pl/


Składniki

2 cebulki dymki
1 duża cebula
2-3 średnie ziemniaki
olej
2-3 szklanki bulionu warzywnego ( z kostki)
1/2 szklanki śmietany 18%
sól
pieprz
liść laurowy
pęczek szczypiorku

Cebulki i ziemniaki kroimy w cienkie talarki. Dusimy na oleju kilka minut.
Bulion gotujemy z listkiem laurowym, dodajemy ziemniaki z cebulką i gotujemy do miękkości ok 30 minut.
Zupę miksujemy, dodajemy pokrojony szczypiorek, mieszamy i doprawiamy do smaku.

Smacznego!

13 komentarzy:

  1. Fajna zupka. Nie jadłam jeszcze szczypiorkowej.
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka banalnie prosta i szybka zupka ;) Tez rzadko jadam/robię zupy ale jak już, to te zmiksowane lubię najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz o takiej słyszę!
    ale bardzo ciekawie się zapowiada ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. No wlasnie sie zastanawialam co ja mam zrobic z tym szczypiorkiem w lodowce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupy szcypiorkowej jeszcze nie jadła, ale jadłam koperkową i chciłabym ją serdeczie polecić:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ze szczypiorku?? wow!! to dla mnie nowośc musze to zjeśc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe komentarze i polecam gorąco zupkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niebanalny pomysł na szczypiorek.

    OdpowiedzUsuń
  9. To dla mnie:) Poza tym pięknie wygląda Twoja zupka..a dziś trochę zimno się zrobiło, więc to smaczna propozycja na dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiejko, Słodziutkie Okazje - dziękuję ślicznie :)
    No tak, pogoda nie rozpieszcza.

    OdpowiedzUsuń