Klasyczna pasta z jaj i twarogu

Monica 20 Comments


Chyba każdy z nas ją dobrze zna i lubi. W sam raz na śniadanie, zdrowa i sycąca pasta z jaj :) Co nie zmienia faktu, że robi się ja na tysiąc sposobów. Jaką wersję lubicie najbardziej ? Najlepiej smakuje na świeżym chlebie lub bułce z chrupiącą skórką. To podstawa.


Składniki:


4-5 jaj
25-30 dag sera białego (półtłusty)
3 łyżeczki jogurtu naturalnego
3 łyżeczki majonezu
sól, dużo pieprzu
ewentualnie szczypior lub pietruszka

Jaja ugotować na twardo w wodzie z odrobiną soli. Posiekać drobniutko. Rozetrzeć w misce z serem, majonezem i jogurtem.
Doprawić.
Smarować buły i zajadać :)

20 komentarzy:

  1. pychota!:) to prawda, musi być koniecznie ze świeżym pieczywem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To moja ulubiona pasta :) Zawsze dodaję szczypiorku, a czasami, jak akurat mam, to odrobinę tartego chrzanu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak lubię ją i taką sama i z różnymi dodatkami..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaa ale mi smaka narobiłaś teraz :D ja uwielbiam taką z samych jajek i dodaje majonez, chrzan, sól i pieprz i taka uwielbiam najbardziej z serem nigdy jeszcze nie robiłam i muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł. Robię pastę z jajec, z twarogu, ale z obu na raz nigdy nie zrobiłam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka. Coś wspaniałego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam różne pasty do chleba!

    OdpowiedzUsuń
  8. wiem, że klasyczne, czytałam słyszała ale nigdy nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała do chlebka ! Też dodaję cebulkę lub szczypiorek ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię. Czasem robię wariacje i dodaję jeszcze chrzan i musztardę :) Czasem z twarogiem, a czasem z samych jajek...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wszystkim za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  12. I nikt już nie moze powiedzieć, że proste nie jest smaczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami właśnie, to proste rzeczy zjada się z największym smakiem :)

      Usuń
  13. Często robię taką pastę. Jest pyszna! Ależ mi narobiłaś smaka!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio zrobiłam pastę z makreli z twarożkiem, a teraz chodzi za mną jajeczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Smaki dziecinstwa pyszne czasy😊

    OdpowiedzUsuń